joi, 19 iunie 2008

Publicitate vs PUBLICITATE

Primul forum regional dedicat marketingului si comunicarii a fost astazi la Sibiu. “Adevar sau provocare in marketing si comunicare“, o tema care nu anunta nici pe departe ceea ce urma sa fie: primul forum pe teme de publicitate neconventionala (asa il voi numi eu!). Nu imi gasesc acum cuvintele pentru a desrie in totalitate ceea ce a fostla Ramada. Eu sper din suflet ca acest eveniment sa nu fie singular pentru ca si la noi exista un potential de advertising
"De ce la Sibiu?
Piata regionala simte nevoia de a se conecta la noutatile si trendurile din domeniul comunicarii. Marketingul se face si altundeva decat la Bucuresti. Acolo unde exista consumator exista si marketing. Iar Sibiul devine astfel pentru o zi capitala comunicarii. Adevarat, este un cliseu. Dar iata o noua provocare."
As dori sa va povestesc tot ce s-a intamplat acolo dar nu am timp asa ca, o sa ma limitez in a va dezvalui momente cele mai "fierbinti", am vrut sa spun "cool":)
In Spatele proiectului de la Prima TV, "Pimp my Bedroom ", a fost Oana Petroff, managing director Mindshare Media , Ogilvy Group România (WPP).
SIBIANUL NOSTRU Rareş Budac -CEO, iDesign România - vine cu o experienţă de 7 ani în consultanţă de brand şi în medii interactive. Rareş are o formare de management fapt ce-l ajută să treacă uşor barierele dintre teorie şi practică managerială. A lucrat de-a lungul timpului ca şi consultant de brand şi servicii interactive împreună cu importante companii de consultanţă, fiind totodată unul din co-fondatorii agenţiei.
Alexandru Israil - Guerrilla Marketing Master Trainer, Marketminds Co. - are peste 11ani de experienţă în marketing şi comunicare. Ca managing partner al agenţiei iMagic a gestionat branduri importante, de la Compaq, IBM, Bosch, Siemens sau Microsoft şi până la Xerox, Indesit sau Ariston. Din 2007 s-a dedicat domeniului de training şi consultanţă fiind certificat Master Trainer în Guerrilla Marketing, competenţă câştigată prin pregatire personala cu Jay Conrad Levinson, parintele conceptului Guerrilla Marketing
Costin Radu - managing director iQads - lucrează în industria de comunicare începand din 2003. festivalul de publicitate neconventionala va spune ceva?
daca da, Costin a fost personana potirvita pentru a ne prezenta Revealing-ul campaniei ADfel 2007, povestea lui Maximilian, mijlocitorul lumii de dincolo, cel care vinde publicitate pe lumea cealalta.