joi, 27 noiembrie 2008

Despre una...despre alţii, aşa o mică barfă

Am dorit tare mult s[ ocolesc subiectul campaniei electroale, însă nu mă pot abţine.
Cum se poate să îţi pierzi respectul de sine, să intri înt-un joc în care contează doar să te ridici în sondaje? da, ştiu, ce naiva sunt, nu-i aşa?
Repet, nu am am vrut să fiu prinsă în "gringolada"(ca tot este la moda cuvântul acesta :)) ) aceasta politică, dar nici nu pot să rămân imună la ce se petrece. Am primit aseară în poştă o fituică, ca nu îi pot spune altfel, prin care eram sfatuită sa ma gandesc inainte de a o vota pe Raluca Turcan, pentru că tatăl ei, Dumitru Tatarcan, a a comis o fraudă. Sub titlu: DETURNARE DE FONDURI, lumea e informată că în anul 2006, "nenea, tata lu' Raluca"(cum ar spune unii),a fost implicat"Împreună cu primarul Botosaniului, Mugurel Catalin Flutur - vărul fostului ministru al Agriculturii Gheorghe Flutur, Dumitru Tatarcan încearcă deturnarea celor 40 de miliarde către o firmă agreată de cei doi, în dauna societăţii care a câştigat licitaţia pentru construcţia clădirilor şi în ciuda unei hotărâri definitive şi irevocabile a Curtii de Apel Suceava. Guvernul a dat bani primăriei Botosani cu un scop precis, şi anume pentru extinderea lucrărilor la Colegiul National "A.T. Laurian" din municipiu, la care director, aşa cum spuneam, este profesorul de fizică Dumitru Tatarcan.".......bla...bla.
Ideea e alta, cineva s-a chinuit mult să listeze, probabil câteva mii de exemplare pentru a le pune in posta(...şi nu mai pun în calcul alte costuri) Era mai simplu să ne trimită linkul(adika acesta: http://www.ziua.ro/display.php?id=220478&data=2007-05-12)nu îl costa mai nimik, decât timp. Suntem noi prinşi cu multe, zilnic încercăm să uităm că trăim în România, unde tot ce e ilegal şi imoral, nu ingraşă ci este molipsitor.
Şi mai am ceva de marturisit, aşa ca la o şedinţă a celor de la AA(alcoolici anonimi)
Sunt Vali, locuiesc în Sibiu şi am reuşit! timp de o săptămână întreagă, să nu cumpăr de la chioşcuri, presa locală. Recunosc, sunt dependentă de presa locală, dar vă spun sincer, cu mâna pe inimă, NU AM CUMPARAT PRESA LOCALĂ.
Nu e o glumă... campania electorală mi-a distrus şi puţinul acela de informaţie pe care il luam din mult cititele noastre ziare locale. Fraţilor, am luat o pauză.
De ce să dau banii, să cumpăr "reclama portret", că nu ştiu ce termen să folosesc. În toate ziarele sunt pozele domniilor lor. Probabil după 30 nov. o să îmi reiau obiceiul, acela de a merge la chioşc, aici la mine în cartier să cumpăr localele.
Şi apoi...nu imi tradez colegii. din respect pentru munca lor, aproape în fiecare dimineaţă cumpăr presa.
Şi ca să vin cu argumente tari...cumpăr Monitorul de Sibiu pentru că imi place cum scrie Laura Catuneanu...cumpăr Sibiu Standard pentru ca îl cunosc pe Calin(am fost colegi de facultate) şi de când l/am cunoscut pe Bogdan Brylynski, un motiv în plus...Tribuna o cumpăr din obişnuinţă (recunosc, pe vremuri aveam abonament), sincer, chiar trebuie să cumpăr Tribuna. Din fericire pentru mine doar acestea sunt ziarele pe care le cumpăr frecvent, nu vă supăraţi, adunaţi costul fiecărui ziar/lună(nu m/ar deranja dacă le/aş primi gratis la redacţie)
deci, fara gluma, am o saptamana de cand am reuşit să economisesc banii şi până pe 30se mai strâng. Aşa că m-am rezumat doar a le face trafic acestor ziare.
Acestea fiind spuse dragii mei, vă doresc o seară placută:))
Glumeam!
cum a fost la devoratori?
pentru cei care nu au ajuns...intraţi pe
www.ndpromania.ro pe sibiu
http://www.ndpromania.ro/sibiu-noaptea-devoratorilor-de-publicitate-ndp/poze-sibiu-ndp-noaptea-devoratorilor-de-publicitate_2008.html

Niciun comentariu: