marți, 27 ianuarie 2009

Cele mai tari perle scoase de politicieni în 2008

Vreau sa incepem anul bine, mai ales ca anul asta avem alegeri europarlamentare, asa ca, deschideti bine ochii. Va popun sa cititi si sa va destindeti cu un articol pe care l-am gasit pe realitatea.net.

Politicienii români nu se rezumă doar la a comite grafe protocolare sau a se face de râs la televizor şi în teritoriu, ei fiind în stare să lase ca moştenire generaţiilor viitoare vorbe de duh, care însă de cele mai mult ori sunt vecine cu ridicolul. Realitatea.NET a realizat o colecţie de "bâlbe" ale politicienilor, cu ajutorul Academiei Caţavencu, care vor rămâne in memoria publicului şi care ne vor putea amuza şi în 2009.
Ludovic Orban, vicepreşedinte PNL: "As vrea să exprim o poziţie publică la adresa domnului preşedinte Traian Băsescu, pe care o să-l şi compar cu un personaj din Stăpânul Inelului. Ţinutul întunericului stăpânit de Sauron trebuie să dispară. Nu poţi să guvernezi societatea oamenilor cu troli, nazguli, mamuţi, orci. Astăzi, PNL seamănă cu Minas Tirith, împresurat de toate aceste creaturi ale ţinutului întunericului mânuite de Sauron, care are si o exprimare, o cunoaşteţi: "I see you".
Elena Băsescu nu putea să lipsească din această colecţie: "Poţi să ai şi eşecuri, poţi să ai şi succesuri. Pot să fie oameni care nu vor sa vorbesc cu tine".
Ion Iliescu, preşedintele de onoare al PSD: "Beţia puterii te duce prin toate etapele: la început eşti cocoş, dup-aia te transformi în maimuţă, treci apoi prin faza de leu, iar la sfârşit ajungi porc".
Anca Boagiu (deputat PD-L): "Dacă la Bucureşti problema majoră este traficul, urmată de trafic şi de trafic, în această situaţie specială, deja, a PSD-ului, problema cea mare este traficul, traficul, traficul de candidaţi".
Sebastian Bodu (candidat PD-L la Primăria sectorului 5): "Votul efectiv durează maxim cinci minute, adică tot atât cam cât durează o partidă de sex cu soţia/soţul, fără preludiu/postludiu (adică drumul până la şi de la secţia de vot).
Adrian Minune (candidat pentru Consiliul Local Ştefăneşti, din partea PSD): "Este strigător la cer ca pe lista votanţilor să fie nouă-zece morţi care nu există. Da?"
Adrian Năstase (preşedintele Consiliului Naţional PSD): "Găinile ştiu singure să facă ouă, nu trebuie să le înveţe cineva".
Corneliu Vadim Tudor (preşedinte PRM): "Funar vine cu o mie de propuneri să potcovească nişte purici morţi".
Christian Ciocan (purtător de cuvânt al Poliţiei Capitalei): "L-am imobilizat pe bărbat, deşi mă ameninţa cu o coadă de mătură, şi am recuperat pălăria".
Oana Zăvoranu (candidat din par¬tea PRM la Camera Deputaţilor): "Nu mă taxaţi că am fusta scurtă, deoarece nu am şi mintea scurtă, sau că am burta goală, pentru că nu am şi sufletul gol".
Mihai Voicu (deputat PNL): "Traian Băsescu ştie şi când se autoflagelează Emil Boc cu cureaua de la ceas".
Theodor Stolojan (vicepreşedinte PD-L): "Miron Mitrea este un cetăţean ieşit de sub camion".
Sorin Oprescu (primar general al Capitalei): "Eu sunt acum la categoria mulţi, numai că eu sunt primarul bestial".
Mircea Geoană (preşe¬dinte PSD): "Trebuie ca România să continue să fie un loc în care aceste reţele de crimă organizată să nu se întrepătrundă într-o reţea complexă de tipul McMafia".
Anca Petrescu (deputat PRM): "Într-adevăr, Ceauşescu a fost un om foarte cinstit şi tot¬odată a fost un mare patriot".
Emil Boc (preşedinte PD-L): "Eu sunt Maradona din PD-L, cu burtica un pic cam mare".
Vasile Dîncu (deputat PSD): "Vă îndemn să aveţi curaj, fiecare trebuie să comunicaţi ca Rambo, fiecare veţi fi soldat universal în colegiile voastre".
Marian Oprişan (Vrancea): "Eu am fost ales ca să am grijă de voi şi de familiile voastre, preşedinte al Vrancei!"
Mircea Geoană (preşedin¬te PSD): "Liderul partidului nostru, eu, am fost desem¬nat candidat de un congres al partidului".
Călin Popescu Tăriceanu (fost prim-ministru): "Mister Geoa¬nă, I fuck you!"
Adrian Năstase (preşedintele Consiliului Naţional PSD): "10 decembrie este Ziua internaţională a drepturilor omului. Omul, aţi ghicit, este Traian Băsescu: şi el are drepturi pe care, de altfel, şi le-a exercitat astăzi, desemnându-l, fără să plângă, pe Stolojan pentru a forma Guvernul".
Sursa, realitatea.net

Niciun comentariu: